loading...
online-bussiness
forouzan بازدید : 74 یکشنبه 18 آبان 1399 نظرات (0)

عصر آنلاین دیجیتال مارکتینگ

شما نیز مانند سایر از کسب و انیمیشن خسته شدین؟

دوست دارین از رقباتون جلوتر باشین؟

دوست دارین درآمدتونو بیشتر کنین؟

اینکه نگرانی نداره , ما کنارتون هستیم که بتونیم این گرفتاری را حل کنیم . می‌خوام بهتون سفارش کنم به جای این که پولتونو هدر به این واسه ساخت وب سایت بوسیله شرکت‌های دیجیتال‌ مارکتینگ , خودتون رئیس کسب و کارتونو به عهده بگیرین تا بتونین بیشترین فروش و ارتقاء درآمد رو داشته باشین و از رقبا جلو بزنین . می‌خوام از تجربه افرادی حرف کنم که روزی مانند شما بودن و برای کسب وکارشون مسیری نداشتن , البته شرایط کنونی این مسیر را یافت کردن و منزلت نیکی در کسب و کارشون بدست آوردن . حال اندیشه می‌کنین این مسیر چیه؟

در این راه آموزش ها و دوره های مختلفی وجود دارد که بهتر است ابتدا آنها را با هم مقایسه کنید و سپس بهترین گزینه را انتخاب کنید.که آغازینو کار شم را راحت کرده و تمام موارد مربوط به دوره ها را در کنار هم قرار داده که می توانید مقایسه  تمام دوره های دیجیتال مارکتینگ را با مراجعه به آدرسhttps://aghazino.com/dm/compare-digitalmarketing-courses/ مشاهده کنید.

مسیر دیجیتال مارکتر شدن

مسیر پانزده مرحله‌ای آغازینو برای فعال‌ساز‌ی کسب و فعالیت اینترنتی

نکته خیلی مهمی که وجود داره اینه که مسیر صحت رو تعیین کنین تا بتونین هدفتونو عملی کنین . در این جهت نیز می بایست اساتید پیش کسوت داشته باشین و نیز مطمئن بشید که راهی رو در پیش گرفتید که آزمون خودش را پس داده , زیرا غلط خیلی‌ها اینه که تجربیات همگی رو می‌شنون و انجام می‌دن , فارغ از این‌که برنامه‌ و هدفی داشته باشن . به کارگیری از تجربیات این چنین , بهره که نداره هیچ , نظیر آب تو هاون کوبیدنه .

میتوانید تمام  این مسیر را بصورت فیلم آموزش بازاریابی اینترنتی از آدرس https://aghazino.com/course/package/ دریافت کنید 

شناخت با دوره‌های جامع بازاریابی نوین آغازینو

آغازینو با انگیزه بالابردن علم و یاد گرفتن بیشتر بازاریابی اینترنتی فی مابین کسب و شغل های سنتی , رویش نیروهای دیجیتال مارکتر کارشناس برای شناسایی بازارهای رتبه یک و موفقیت در کسب و شغل های آنلاین , آموزش‌های عملی و پروژه محور در حیث گرفته است . آکادمی آغازینو سعی می کند تا تمام نیازها برای استارت و مدیر یک کسب و عمل آنلاین پول‌ساز را , به گونه‌ای فراگیری دهد که بازدهی حداکثری در دنیای تکنولوژی داشته باشد .

پایان زمان آغازینو به معنای پایان رابطه نیست

وقتی که در دوره‌های بازاریابی اینترنتی آغازینو کمپانی کردید , فراگیری میبینید و با اساتید و مربی‌های زمان در رابطه می باشید , البته وقتی که زمان به اتمام می رسد , زمان پایان رابطه نیست و این رابطه هیچ‌وقت با آغازینو جدا نخواهد شد و در‌این زمان پشتیبانی آغازینو فعالیت خویش را استارت خواهد کرد تا با مشکلاتی که در این جهت مواجه می شوید با کارشناسان ما درمیان بگذارید .

پشتیبانی با تلگرام

پشتیبانی با واتس اپ

پشتیبانی تلفنی

پشتیبانی حضوری

تفاوت زمان آغازینو با سایر دوره‌های دیجیتال ‌مارکتینگ

دوره‌های بازاریابی دیجیتال متمایز در سراسر کشور‌ایران و بخصوص در تهران برگزار می گردد , البته مزیتی که آغازینو با بقیه دوره‌های بازاریابی نوین داراست , ارزش فراوان تحت , هدایای آن و همینطور جامع و تخصصی بودن این عصر است .

این عصر به گونه ای برگزار خواهد شد که برای کلیه اشخاص قابل فهم است و پس از ثبت‌نام در‌این عصر , پیش‌نیاز‌هایی که موردنیاز استارت آن می‌باشد از روش کارشناسان و وب سایت آغازینو به صورت فولدر ویدیویی در اختیار اعضا قرار می گیرد و با استارت زمان , جلسات بصورت آنلاین در روزهای یک شنبه و سه شنبه برگزار میگردد .

چه بسا اگه قصد کمپانی در دوره‌ها را ندارید به شما توصیه می‌کنیم از روش پنل مشورت بدون پول جهت بهبود و ارشاد در زمینه‌ی کسب و عمل خودتان و کسب داده ها بیشتر در رابطه زمان ها با کارشناسان آغازینو رابطه داشته باشید . رابطه با آغازینو به جز پنل مشورت از روش‌های دیگری مانند اینستاگرام , تلگرام , واتس‌اپ و همینطور از روش پنل چت وب سایت امکان‌پذیر است .

گواهی بازاریابی دیجیتال

آغازینو برای دوره‌های جامع بازاریابی دیجیتال خویش گواهی دارای اعتبار صادر می کند

تمام دانشجو ها عصر جامع بازاریابی دیجیتال بعد از آن اتمام زمان , طی آزمونی که به صورت آنلاین برگزار میشود معقول می شوند و به آنها سند نامه‌ای از سمت مجتمع انفورماتیک در میان الملل داده میشود .

با دقت به سوابق آغازینو در برگزاری عصر های تخصصی بازاریابی نوین و همینطور بودن مجوزهای دارای اعتبار برگزاری در سند طومار ها , این سند ها در درون و بیرون مرزو بوم دارای اعتبار بوده و امکان ترجمه دارااست .

برای دریافت این دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال به آدرس https://aghazino.com/course/online مراجعه کنید. 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 99
  • بازدید سال : 666
  • بازدید کلی : 1,683